ראיון: "אנחנו מתנהגים כמו הרקולס"

אבי יעקב No Comments on ראיון: "אנחנו מתנהגים כמו הרקולס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליט הצמרת עו"ד ד"ר יעקב ויינרוט התראיין היום ליומן הצהריים של רדיו קול חי ואמר למשה גלסנר כי הציבור החרדי שכח שהוא תולעת יעקב, מתנהג כמו הרקולס אדיר מימדים, שכח איפה הוא חי, בטוח שכולם יהיו כמוהו עוד מעט. החרדי ברחוב מתנהג באופן מוחצן, לא כמו שאני הייתי כילד. אנחנו באופוזיציה ועוד מעט נחטוף כאלו מכות שיחזירו אותנו לפרופורציות. הכתובת כבר על הקיר ורק אנחנו לא יודעים לקרוא…

במענה לשאלת המראיין הוסיף ויינרוט ואמר כי אני בטוח שנמצא בחומר החקירה שיועבר, עוד ראיות לטובתנו. לא בכדי הם הסתירו מאיתנו את החומרים…

בהמשך דבריו הוא אמר כי אין ספק שבמצב הציבורי היום "יש קושי גדול לייצג חרדים בבית המשפט. אנחנו במצב של היהודים בגולה". לדבריו "אילו לא היה מדובר בראש עיר חרדי, אין ספק שהעתירה של היועץ המשפטי לממשלה לא הייתה מוגשת בכלל" הטעים ויינרוט.

בנוגע לדדן ליין העומד בפני בית המשפט הסביר הפרקליט כי הדיון המשפטי בביהמ"ש המחוזי מוגבל בטווח הזמן, אבל בעליון זה יכול להימשך הרבה זמן. בוודאות הדיון יגיע לביהמ"ש העליון. הצד שיפסיד יערער ללא ספק. אם הדיונים יתארכו, ייתכן שיהיה שינוי בספר הבוחרים במקרה של בחירות חוזרות.

גם הטיעונים המשפטיים עלו לדיון ולדבריו "הטיעון שיעשו בחירות חוזרות רק בחלק החילוני בעייתי משפטית ולכן לא טענתיו. הוא סותר הוראות חוק ויכול להביא לתוצאה של בחירות כלליות".

האזינו למשה גלסנר משוחח עם יעקב ויינרוט



0 תגובות